wtorek, 11 września 2012

Twoja przeszłość nie determinuje Twojej przyszłości...

- Kiedys rzucałam dietę po kilku dniach/tygodniu - DZIŚ JESTEM INNA
- Kiedyś nie ruszyłabym tyłka z kanapy, żeby poćwiczyć - DZIŚ JESTEM INNA
- Kiedyś wieczorem siadałam z kubłem lodów i wcinałam je na raz, nie ważne czy to było 250 ml czy 1 l - DZIŚ JESTEM INNA
-Kiedyś gdy miałam zły humor leciałam do spożywczego kupowałam dwa batoniki, czekoladę mleczną. batoniki zjadałam zanim jeszcze doszłam do domu - DZIŚ JESTEM INNA

DZIŚ JESTEM INNA - DZIŚ JESTEM SILNA

Kiedyś rzuciłabym dietę już dawno, lecz teraz JESTEM SILNA

Waga: 76,2 kg - 05.09

Data kolejnego ważenia: 12.09.2012

Bilans:

8.00 2 parówki z szynki z keczupem, 2 kromki razowego pieczywa
fitness dla mam i maluszków 1 godzina. super zajęcia, dzidzia była bardzo grzeczna, uwielbia ćwiczenia na piłce i brzuszki z mamą:)
12.00 marchewka średnia
13.00 4 pierogi z mięsem domowej roboty ugotowane a następnie zapiekane w piekarniku <mm>
szybki marsz z wózkiem 1 godzina ale się spociłam! dziś jest 30'C uhh i chyba buzie sobie przyjarałam na słońcu... aaaaaaa będę jak Indianin.
woda, woda, woda...woda.
spacer 2 godziny
18.00 3 gałki sorbetu malinowego i świeże maliny (poniosło mnie, ale na szczęście sorbet to nie śmietana, więc ma bardzo mało kcal).

Lody na mieście były z mamą, pojechałyśmy się odstresować, na spacer, na kawę, skończyło się na lodach. Ale jestem z siebie dumna, bo potem pojechałam do mamy a tam bigos -godz.21.- odmówiłam grzecznie. W domu mąż zajadał się pierogami a ja piłam sobie kawkę zbożową :) "chcesz? nie zjem wszystkiego. ja: nie, najwyżej weźmiesz jutro do pracy" zjadł wszystko :)




jutro ważenie, okropnie się boję. Mam nadzieję, że na wadze będzie chociaż te 0,5 kg mniej. Zwariuję jak będzie inaczej!


1. Nie jeść po 19.00 DONE
2. Zjeść na kolację coś z błonnikiem lub białkiem. ŻADNEJ KOLACJI PRZEZ TEN DESER
3. Ćwiczyć codziennie DONE
4. Nie podjadać węglowodanów (ew. owoc, warzywo) DESER... 
5. Nie jest słodkiego nic kupnego, trzeba sobie upiec leniu! ;) UHHH
6. Zjadać jedną porcję warzywa i owocu dziennie. DONE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz