piątek, 21 września 2012

Mogę osiągnąć wszystko

Waga 19.09 : 74,6

Data następnego ważenia: 26.09

Bilans:

9.00 3 gofry z mleka ryżowego z pastą czekoladową z ciecierzycy :)
sama robiłam, może nie smakuje jak nutella ale jest czekoladowe, a tego smaku bardzo mi brakowało, dzięki temu też uniknę pokus :)
O ciecierzycy napiszę też niedługo szukajcie w zakładce About Food :)

spacer z Dzieciem 30 min


12.00 Kawałki indyka duszonego  w pomidorach, risotto, ryż biały



50 brzuszków
16.00 musli egzotyczne na mleku owsianym

*
gofry od mamy, risotto od teściowej, żyć nie umierać :)))

znalazłam na osiedlu super ciuch, są tam ładnie wywieszone rzeczy, na prawdę dobrej jakości. Ceny są  bardzo dobre. Widać, że właścicielka kocha ciuszki z duszą i wybiera najmodniejsze. Kupiłam sobie tam gruby sweter bez guzików, z dłuższym przodem. Idealny na wczesną jesień zamiast płaszczyka. Chce upolować jeszcze taki z guzikami, zamiast płaszcza do noszenia. Mam płaszcz ale... hmm przed ciążą miałam biust B teraz mam E/F i nie dam rady go zapiąć! Może jak schudnę jeszcze trochę to zejdzie z piersi, chociaż już schudłam prawie 6 kg i nie zeszło nic. Myślę, że dopóki karmię piersią to nie ma co liczyć na cud. Mam takieeeee cycki :D 

Czy możecie polecić dobrą firmę produkującą staniki sportowe? Bo z tymi moimi balonami nie da się biegać! Tragedia... Liczę na Waszą pomoc...

Uda mi się osiągnąć cele bo:

  • Jestem zdeterminowana
  • Robiłam to już wcześniej i mogę zrobić ponownie
  • Mam najlepszy na świecie plan odchudzania
  • Mogę osiągnąć wszystko
  • Innym się udało, więc ja też zdołam to zrobić
To hasła, będę je powtarzać sobie i wykrzykiwać, zostanę swoją własną cheereaderką!

9 komentarzy:

  1. Na pewno ci się uda;) Trzymam bardzo mocno za ciebie kciukasy;)
    Gofry...ale bym zjadła;)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest sekretny przepis na gofry mojej mamy, gdy pytam o niego, wzrusza ramionami, bo daje na oko i różne proporcje, a potem nie pamięta ile czego. Jedno wie min 1 L mleka!
      pyszne:)

      Usuń
  2. tak więc właśnie za to 6 z przodu trzymam kciuki :) powodzenia! a gofry wyglądają przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Cie idzie, naprawdę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. po ćwiczeniach nie byłam jakoś wybitnie zmęczona ale baardzo czuć mięśnie ;) a czy jest dobry to można pewnie powiedzieć dopiero po dłuższym czasie stosowania, ale dużo osób sobie chwali :)
    co do ryby, po prostu trochę soku z cytryny, zioła prowansalskie i do piekarnika pod folię na 15-20 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Ty małpko i dopiero teraz przyznałaś się do tego bloga :P dziekuję za adres bloga :**** Bo brakuje mi troszkę duszyczek wspierajacych i do wspierania,dużo dziewczyn gdzieś zniknęło,zapodziało się,zrezugnowało liub poddało się :((( Kochana propo sportowego stannika w mojej następnej notce poruszę ten temat więc zapraszam do czytana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekam na notkę!

      oj, bo zaczęłam niedawno, sama nie wiedziałam czy mi się uda, a jednak idzie i z każdym dniem czuję większą motywację!

      Usuń