poniedziałek, 15 października 2012

ehh czuję że się sypię

Nie udało mi się dziś, czuję się taka gruba. Na prawdę
Tak się czuje jakby tyła. Waga pokazuje trochę inaczej, ale ja czuję się paskudnie...

Bilans:

7.00 białe pieczywo: dwie kromki i 2 parówki
8.00 ciasto zebra bezmleczne
godzinny spacer z dzieciem w chuście
12.00 100 gram rodzynek, 5 plastrów suszonego jabłka
17.00 łosoś pieczony w piekarniku praktycznie bez tłuszczu, brokuły z zasmażką
30 minuty fat burn na orbiteku

To moje dziecie waży już 8 kg. coraz ciężej się go nosi, nawet w chuście... Dziś kupiłam mu kombinezon na zimę, oczywiście za duży, ale tym razem dużo za duży. eh może będzie na marzec..


Jutro idę na fitness dla mam i maluszków :) Dziecie sie cieszy na to zawsze:) Dziś mąż został z małym, ale coś czuje że coraz mniej mu się podoba to zostawanie z nim, a szkoda bo polubiłam siłownie. :)


Polubiłam, ale czuję ciągle na sobie czyjś wzrok. tak mi jest wstyd mojego ciała. ten brzuch i rozstępy, obrzydliwe. okropne. ubieram sie szybko, pod prysznic biore bluzke, zeby wychodząc miec ją ubraną. żeby nikt nie widział tego brzucha. po kątach smaruje sie przed wyjściem eveline na rozstępy... niestety po ciążowym brzuchu nie tylko dziecie jest pamiątką. ale to rodzinne, co ja się nie nasmarowałam w ciąży! masakro. nic nie pomogło. moja mama ma takie rozstępy jak ja. za to nie mam prawie celulitu, nigdy nie mialam, po ciąży jest trochę ale bez tragedii.


11 komentarzy:

  1. ja robię to samo na basenie. niektóre dziewczyny bez oporów pół nago chodzą po przebieralni, a ja od razu wszystko na siebie. ale najważniejsze jest to, że potrafisz się przemóc. jak chcą to niech się gapią. Ty masz siłę i motywację pracować nad sobą. nic Cie nie powstrzyma:) a te spacery z dzieciaczkiem, wow 8kg, na pewno kalorię szybko się spalają ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow! Motywacji widzę tyle, że aż mi się udziela :) Bilans świetny, a dziecko na pewno szybko urośnie i raz dwa się zmieści do tego kombinezonu ;)
    Trzymam kciuki za cb i dodaję do linków :*
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego spalania kalorii na fitnesie;)
    Trzymaj się kochanie;)
    Całuję mocno:***

    OdpowiedzUsuń
  4. dopiero przy dziecku czuć co to jest prawdziwa aktywność fizyczna, podziwiam Cię, że nie siedzisz, tylko działasz ;) Na pewno, a to jest tylko takie złudne wrażenie, też tak często mam, a ludzie mówią coś innego, trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przejmuj się tym że ktoś patrzy na siłowni, dopiero będą patrzyli jak schudniesz! zobaczysz, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty też masz przecież prawo do robienia czegoś dla siebie, więc moim zdaniem Twój mąż powinien zostawać z dzieckiem.

    Nie mogę sobie wyobrazić, jak to jest po ciąży, ale widzę, że niektóre kobiety w ogóle nie tyją i po ciąży są takie chude jak wcześniej? Eh, dlaczego u wszystkich tak nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektore moje kolezanki juz 3 mce po porodzie wazyly nawet mnie niz przed ciazą.
      kwestia genów. ja mialam identycznie jak moja mama:)

      Usuń
  7. Ładny bilans, będzie dobrze kochana. <3

    Proszę o zmianę w linkach na stronę:

    http://beautiful--barbie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jestem pełna podziwu dla twojej determinacji :* I nie przejmuj się tymi rozstępami,mi tez zostały po ciązy i jestem z nich dumna,bo wiem ile mnie kosztowały wysiłku,by donosić ciąże,urodzić i wychować dziecko :) A młode i zgrabne dziewczyny tez kiedyś będa miały rozstępy,taka jest kolej rzeczy :) Mam nadzieję,że mąż nadal będzie tobie pomagał przy małym bys mogła chodzić na siłownię :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana przypominam,że już 30 października i rozumiem,że masz bobaska ale nie zostawiaj nas i siebie. Walczymy razem :****

    OdpowiedzUsuń
  10. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:

    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń