sobota, 6 października 2012

Porządne śniadanie

Postanowiłam jadać porządne śniadania.
Żeby energii starczyło na dłużej.

Miałam się nie odzywać, ale udało się usiąść do komputera.

Chociaż nie chciało mi się bardzo, spakowałam się, zostawiłam dziecie z pół rzytomnym tatą i wyruszyłam z rana na siłownię.
Nie było wiele osób - kto chodzi w sobotę rano na siłownię?! - ludzie imprezują w pt, sb i rankiem w weekendy jest pusto na siłowni.

Dziękuję za miłe słowa, 20 kg to jest masakra, Nie było Was dużo, ale fajnie że trzymacie kciuki!
Już za mną 5 kg to mogę liczyć za sukces. A wtedy nie ćwiczyłam przecież.

Miłego weekendu.



6 komentarzy:

  1. Ważna jest silna wola i motywacja. ;)
    A ty ją masz.!
    I tak trzymaj. ;D
    na pewno się uda.
    3mam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się uda.
    Gratuluję schudnięcia 5 kg to już jakiś krok do przodu.
    Może napiszesz kiedyś coś więcej o rodzinie?
    Pewnie fajnie mieć takiego maluszka. Jakbym mieszkała blisko ciebie to mogłabym być nianią za darmo;)
    Buziaczki kochana:*****

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam taki plan ze śniadaniami ale w moim wypadku dużo to nie dało, i tak zaraz byłam głodna a bilans się powiększał ;) będzie 20kg, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Schudłaś już 5 to schudniesz i 20. Wszystko jest kwestią determinacji i systematyczności. teraz jeszcze dołożyłaś ćwiczenia, także musi być dobrze. Trzymaj się;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko brać z ciebie przykład,ze przy małym dziecku masz czas i siły na dom,prowadzeniu dwóch blogów i dbanie o sylwetke. Kochana jesteś wielka !!! BRAWA :) Zapomniałabym napisac,że zgadam się z tobą,śniadania to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci, staram się ogarniać jakoś to wszystko. nie bez pomocy mojego wspaniałego męża :)

      Usuń